INFORMĀCIJA PAR PIEGĀDI
Pārdevējs nodrošina preču piegādi 1-4 darba dienu laikā (ja prece ir pieejama noliktavā), kopš ir saņemta apmaksa par preci. Ja preces piegāde nav iespējama 1-4 darba dienu laikā, tad Pārdevējs ar Pircēju vienojas par piegādes laiku vai arī pēc vienošanās darījumu atceļ.
Ja Pārdevējs konstatē, ka nav iespējams izpildīt pasūtījumā norādīto piegādes termiņu, par kuru Puses ir vienojušās, Pārdevējs par šo faktu bez nepamatotas kavēšanās paziņo Pircējam, vienlaikus norādot iespējamo visa pasūtījuma vai tā daļas piegādes datumu.
Ja Preču piegāde nav iespējama Pircēja vainas vai no Pārdevēja neatkarīgu apstākļu dēļ (piemēram, Pircējs ir norādījis nepareizu piegādes adresi, norādītajā adresē Pircējs vai viņa pilnvarota persona nav sastopama, norādītajā laikā nav iespējams sazināties ar Pircēju, norādītajai adresei nevar piekļūt u. c.), Preces netiek sūtītas atkārtoti (izņemot gadījumus, kad Pircējs papildus piemaksā par preču atkārtotu piegādi), bet nauda par Precēm tiek atmaksāta atpakaļ uz Pircēja kontu, no kura tika veikts maksājums, 30 (trīsdesmit) dienu laikā. Piegādes izdevumi netiek atmaksāti.
Pircējam ir pienākums pārbaudīt sūtījuma stāvokli, piegādāto preču kvalitāti, daudzumu un sortimentu tūlīt pēc piegādes. Ja pēc Preču saņemšanas Pircējs konstatē, ka sūtījumā nav atbilstošs Preču daudzums vai piegādātās Preces neatbilst Pasūtījumam, un tas nav norādīts piegādes dokumentā, Pircējam ir nekavējoties jāinformē par to Pārdevējs, nosūtot attiecīgu ziņojumu uz e-pastu info@janims.lv.
Piegādes maksa:
- ar DPD kurjeru – 5,99 EUR;
- izmantojot Omniva pakomātu – 3,99 EUR.
Pārdevējam ir tiesības mainīt preču piegādes izmaksas.